Geniet van een premium luisterervaring met de Huawei FreeBuds 3i

Uitstekende prestaties en indrukwekkende audio-ervaring in een ergonomisch ontworpen behuizing

Huawei kondigt vandaag de Huawei FreeBuds 3i aan: een premium audio-ervaring met naadloze connectiviteit tegen een zeer betaalbare prijs. Gekenmerkt door een nieuw esthetisch design en actieve noise cancellation technologie, bieden de Huawei FreeBuds 3i een sterke audio-ervaring, ook in een rumoerige omgeving. De Huawei FreeBuds 3i zijn vanaf maandag 8 juni te koop bij onder andere Mediamarkt, Vanden Borre, Fnac, Krefel, Cora en Exellent aan de aanbevolen verkoopprijs van 99,99 euro.

Muziek aan, omgeving uit

Of het nu gaat om telefoongesprekken met dierbaren of spannende audio-effecten uit een film, met de Huawei FreeBuds 3i geniet je ononderbroken dankzij ruisonderdrukking. De twee naar buiten gerichte microfoons detecteren omgevingsgeluid en zijn in staat een geluidsvermindering van maximaal 32 dB te bewerkstelligen, evenals een windruis-reductie van 6 m/s. Een derde naar binnen gerichte microfoon ontvangt en filtert het eigen stemgeluid, om daarmee de gesprekskwaliteit te verbeteren.

Ultieme prestaties

Voor een naadloze interactie tussen Huawei apparaten, biedt een pop-upvenster op de smartphone de mogelijkheid om de apparaten automatisch te koppelen zodra de oplaadcassette van de Huawei FreeBuds 3i geopend is. Hierdoor kunnen gebruikers direct genieten van hun favoriete muziek en tegelijkertijd de batterijstatus in de gaten houden.

De Huawei FreeBuds 3i hebben aan beide zijden ingebouwde sensoren, die een handige double-tap bediening bieden. Daarnaast wordt het afspelen automatisch gepauzeerd wanneer de oordopjes uit de oren worden verwijderd en wordt de weergave van geluid weer hervat zodra ze weer in de oren worden geplaatst.

Uitstekend geluid

De Huawei FreeBuds 3i hebben 10mm grote dynamische drivers die een ​​krachtig basgeluid leveren, waardoor gebruikers iedere noot kunnen beleven. Dankzij de zorgvuldig afgestemde gevoelige polymeercomposiet-diafragma's geniet de gebruiker bovendien van authentiek en perfect gebalanceerd geluid.

Geschikt voor iedereen

De Huawei FreeBuds 3i hebben een ergonomisch, kegelvormig hoofdlichaam met flexibele siliconen tips in vier verschillende maten. Daarnaast zijn de Huawei FreeBuds 3i ook IPX4 waterbestendig.

Erwin Van der Weerden, Marketing Director Huawei België en Luxemburg: "De FreeBuds 3i zijn een aanvulling op ons assortiment draadloze oortjes met actieve noise cancellation-technologie. Met de FreeBuds 3i bieden we onze klanten een krachtige audio-ervaring, waardoor ze optimaal kunnen genieten van muziek en daarnaast kristalheldere gesprekken kunnen voeren, waar ze ook zijn."

Prijs en beschikbaarheid

Vanaf maandag 8 juni zijn de FreeBuds 3i te koop bij onder andere Mediamarkt, Vanden Borre, Fnac, Krefel, Cora en Exellent in de klassieke kleuren Carbon Black en Ceramic White tegen een adviesprijs van 99,99 euro.