Grenzeloze liefde met nieuwe Huawei FreeBuds 3 Red Edition

Valentijn met rode oortjes

Net op tijd voor Valentijn onthult Huawei de nieuwste toevoeging aan haar collectie innovatieve oortjes: de FreeBuds 3 Red Edition. De intense kleur roept liefde en passie op en viert relaties over de hele wereld. De FreeBuds 3 Red Edition is online beschikbaar voor een aanbevolen verkoopprijs van € 179.

Voor het aanvragen van een reviewsample kan je contact opnemen met huawei@currentglobal.com

Huawei voegt een nieuwe kleur toe aan haar FreeBuds 3-assortiment: vuurrood. De FreeBuds 3 Red Edition is er net op tijd voor Valentijn en wil geliefden over de hele wereld nog dichter bij elkaar brengen.

De naadloze synchronisatie en snelle connectiviteit werken supersnel en eenvoudig. De actieve ruisonderdrukking filtert alle omgevingsgeluiden weg, waardoor je enkel nog aandacht hebt voor elkaar. Ideaal om ook na 14 februari te ontsnappen aan de dagelijkse drukte en je geliefde duidelijk te laten merken hoe graag je hem of haar ziet.

Blijvende rode oortjes

De intense kleur van de speciale editie FreeBuds 3 werd gecreëerd met behulp van een speciale UltraViolet (UV) coating, waardoor de modieuze oordopjes superlang meegaan. Een verliefdheid die blijft duren.

De rode oortjes zijn de perfecte finishing touch van iedere outfit - en complimenteren de witte en zwarte variant die Huawei vorig jaar lanceerde.

Koop de Red Edition van FreeBuds 3 hier.