Huawei bekroond met « Supplier of the Decade » award van Vodafone

Vrijdag 25 mei 2018 — Huawei, toonaangevende wereldwijde leverancier van ICT-oplossingen werd door Vodafone bekroond met de titel « Supplier of the Decade ». De Vodafone Supplier awards erkennen bedrijven die uitmuntend werk leveren en de Vodafone Groep ondersteunen met zijn constant streven naar een hogere operationele efficiënte en zoektocht naar nog meer klantenvoordelen.

Strategische partner

De « Supplier of the Decade »-award bekroont de rol van Huawei als jarenlang strategische partner van Vodafone. Het is een erkenning voor de continue inspanning en toewijding van Huawei om oplossingen en services van de hoogste kwaliteit te leveren die de groei van Vodafone ruggensteunen.

De award werd uit handen gegeven door Ninian Wilson, Global Supply Chain Director & CEO van Vodafone Procurement Company (VPC), in het gezelschap van VPC’s management team. De uitreiking vond plaats tijdens de Vodafone Annual Supplier-awards ceremonie, die eveneens de tiende verjaardag van VPC markeerde. Hij was erg lovend over Huawei:

Huawei nam het initiatief om een vestiging in Luxemburg te openen om VPC vanaf de start te ondersteunen. De afgelopen tien jaar groeide en bloeide ons strategisch partnership dankzij de toewijding van Huawei om als betrouwbare partner hand in hand te blijven groeien met VPC.

5G-tijdperk

Eric Yang, president van de Vodafone account bij Huawei, vulde aan:

We zijn erg blij met de onderscheiding die we van Vodafone hebben gekregen. De prijs erkent de klantentoewijding van Huawei om steeds de beste oplossingen en services te bieden die de bedrijfsgroei van Vodafone ondersteunen. We zijn trots op de unieke band die we met Vodafone hebben gesmeed. Ik ben ervan overtuigd dat onze samenwerking zal blijven bloeien en dat we samen nog vele successen zullen boeken in het komende decennium. In het nakende 5G-tijdperk willen we een nog sneller en beter netwerk bouwen voor zowel consumenten als professionele gebruikers.

Ninian Wilson (tweede van links), Global Supply Chain Director & CEO van Vodafone Procurement Company overhandigde de award aan Vincent Pang (derde van links), President van Huawei regio West-Europe en Eric Yang (uiterst links), President van de Vodafone account bij Huawei.