HUAWEI Mate 30 Pro komt naar België

HUAWEI’s premium smartphone is vanaf 24 januari beschikbaar in Huawei Experience Center

De HUAWEI Mate 30 Pro komt naar België. Het toptoestel uit de Mate-reeks komt in een beperkte oplage naar ons land en is exclusief te verkrijgen in het Huawei Experience Center in Brussel. Op die manier wil Huawei consumenten nog beter begeleiden en informeren bij de aankoop van het toestel, dat draait zonder Google Mobile Services. De Mate 30 Pro is vanaf 24 januari beschikbaar in de kleur ‘Space Silver’ voor een adviesprijs van € 1.099.

Knap design en innovatie

De HUAWEI Mate 30 Pro legt de lat hoog op vlak van design en rekenkracht. Het randloze HUAWEI Horizon-scherm (6,53 inch) buigt in een hoek van 88 graden. Om het naadloze design kracht bij te zetten, werden de fysieke geluidsknoppen ingeruild voor een Side-touch functie. Daarmee kan je de geluidsterkte zowel links als rechts op de schermrand regelen - ideaal voor linkshandigen. Een simpele dubbele aanraking op de schermrand activeert de functie.

Cine Camera met Ultra Slow Motion (tot 7620 fps)

De “Halo”-ring omringt de uitstekende Leica quad-camera die bestaat uit een 40 MP breedhoeklens, 40 MP SuperSensing-camera, 8 MP telelens en een 3D camera met dieptesensor voor de perfecte portretten.

De camerasamenstelling zorgt voor foto’s en video’s van uitstekende kwaliteit. Dat bevestigt ook DxOMark: met 132 punten scoorde de HUAWEI Mate 30 Pro de hoogste punten tot nu toe in de beeldkwaliteitsvergelijkingen van deze benchmarkautoriteit.

Snelle Kirin 990 en goede uithouding

In de HUAWEI Mate 30 Pro werkt de nieuwe Kirin 990 System-on-a-Chip (SoC) met veel rekenkracht en indrukwekkende energie-efficiëntie. De 4500 mAh batterij en HUAWEI’s SuperCharge technologie - die oplaadt aan 40 Watt - vormen de ideale combinatie voor een subliem uithoudingsvermogen.

Het intern geheugen van 256 GB garandeert voldoende ruimte voor een zorgeloze opslag. Bovendien kunnen gebruikers de opslag verdubbelen met een optionele NM-Card, indien gewenst.

Exclusief in Huawei Experience Center

Om de toekomstige gebruikers een nog betere en gepersonaliseerde service aan te bieden, is de HUAWEI Mate 30 Pro exclusief verkrijgbaar in het Brusselse Huawei Experience Center. Geïnteresseerden kunnen er terecht vanaf vrijdag 24 januari. Huawei raadt consumenten aan om eerst de productpagina te bezoeken om meer informatie te krijgen over het toestel, dat draait zonder Google Mobile Services.

De adviesprijs is 1.099 Euro en het toestel is beschikbaar in de kleur Space Silver. Bij aankoop krijgt de gebruiker als geschenk een Mate 30 Pro Black Case (twv 19€) en Huawei SuperCharge Wireless Car Charger (twv 69€).

Meer informatie vind je op de productpagina: https://consumer.huawei.com/be/phones/mate30-pro/

Feedback-actie

Kopers kunnen na 30 dagen deelnemen aan een vrijwillig onderzoek waarin Huawei polst naar de gebruikservaringen. Deelnemers aan dat onderzoek ontvangen de nieuwe HUAWEI Watch GT 2, perfect om 2020 sportief in ze zetten.

Jurgen Thysmans Head of PR, woordvoerder, Huawei Belgium
Jurgen Thysmans Head of PR, woordvoerder, Huawei Belgium