HUAWEI Music komt naar België

Jouw moment, jouw muziek: HUAWEI Music levert altijd en overal muziek van superieure kwaliteit, met een nieuwe one-stop service

HUAWEI lanceert vandaag HUAWEI Music in 16 Europese landen, waaronder België. De gloednieuwe toegangspoort tot de muziekwereld herbergt een uitgebreide muziekbibliotheek, is zeer gebruiksvriendelijk en werkt naadloos met alle HUAWEI-producten. De nieuwe app is vanaf vandaag beschikbaar in de HUAWEI AppGallery en werkt op basis van abonnementsformule met een maandelijkse kost van 9,99 euro. Alle nieuwe abonnees die zich registeren voor 26 april ontvangen een gratis proefperiode* van drie maanden.

Op dit moment maken wereldwijd al 160 miljoen mensen per maand gebruik van HUAWEI Music. Verder bouwend op dat succes is de dienst vanaf nu ook beschikbaar in 16 Europese landen waaronder België. De nieuwe dienst gaat prat op een enorm uitgebreide muziekbibliotheek en reclamevrije streaming, met meer dan 50 miljoen tracks en 1,2 miljoen albums - het equivalent van meer dan 300 jaar non-stop muziek.

Gepersonaliseerde afspeellijsten en dagelijkse aanbevelingen zorgen voor een ongestoorde muziekervaring die wordt gevoed door een muziekbibliotheek van wereldklasse met toegang tot de inhoud van de portfolio’s van platenmaatschappijen zoals Warner Music, Sony Music en Universal Music.

HUAWEI Music is ontworpen om naadloos samen te werken met alle HUAWEI-producten, van smartphones en tablets tot audioproducten en watches, waardoor gebruikers een innovatieve all-scenario muziekervaring krijgen.

Van running-themed playlists die ontworpen zijn voor HUAWEI watch gebruikers, tot de 'Party Mode' die gebruikers in staat stelt HUAWEI-smartphones aan te sluiten om hetzelfde nummer tegelijkertijd af te spelen en zo een surround sound te ervaren. De ingebouwde Huawei Histen 3D equalizer laat gebruikers daarnaast virtueel surroundgeluid ervaren via hun oortjes in drie verschillende modi.

Jervis Su, Vice President van de Mobile Services, Huawei Consumer Business Group, zegt: “We bieden HUAWEI Music drie maanden lang gratis aan voor nieuwe abonnees in de hoop dat het op dit moment wat vreugde zal brengen. HUAWEI Music is slechts één van de mobiele diensten die we in hoog tempo aan het opbouwen zijn om het eerste echte alternatief voor smartphone-gebruikers in tien jaar te bieden.

Gebruikers zullen in staat zijn om op de hoogte te blijven van de nieuwste muziek en verschillende genres te verkennen met de beschikbare 'New Releases' en 'Music Buzz' functies. Daarnaast zal HUAWEI Music ook meerdere activiteiten en incentives voor luisteraars lanceren.

Beschikbaar in België vanaf 26 maart

HUAWEI Music zal in zestien Europese landen beschikbaar zijn: Het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Duitsland, Frankrijk, Italië, Spanje, België, Zwitserland, Nederland, Portugal, Finland, Zweden, Noorwegen, Denemarken, Oostenrijk en Griekenland, met plannen om het geleidelijk uit te breiden naar de overige landen in Europa.

Alle HUAWEI-apparaten die met EMUI 4.0 of hoger werken zullen op 26 maart een HUAWEI Music in-app-melding of een push-melding van het systeem ontvangen. Gebruikers kunnen op dezelfde dag ook upgraden naar HUAWEI Music via de AppGallery. Om de volledige functie te kunnen gebruiken moeten gebruikers zich eerst registreren en inloggen op Huawei ID. De streaming service kost 9,99 euro per maand.

###

Meer informatie over HUAWEI Music vind je hier: https://consumer.huawei.com/en/mobileservices/music/
Meer informatie over andere HUAWEI Mobile Services vind je hier: https://huaweimobileservices.com/

*De campagne start op 26 maart 2020 en eindigt op 26 april 2020. Na afloop van de gratis proefperiode van drie maanden wordt het abonnement automatisch verlengd met een kostprijs van 9,99 euro per maand. De gebruiker kan het abonnement op elk moment stopzetten.

Jurgen Thysmans Head of PR, Woordvoerder/Porte-Parole, Huawei Belgium
Jurgen Thysmans Head of PR, Woordvoerder/Porte-Parole, Huawei Belgium