Lang leve mama!

De beste gadgets voor een moederdag op afstand

Moederdag vieren vanop afstand? Daar weten wij wel raad mee! We vieren mama's die druk in de weer zijn om het werk te combineren met het gezin, die tussendoor wat tijd proberen te vinden voor een home work-out of een gestolen moment om tot rust te komen en even te deconnecteren. Voor hen zetten wij alvast enkele van onze favoriete cadeau-ideetjes op een rij!

Huawei FreeBuds 3 Red Edition: connectie in tijden van deconnectie

De FreeBuds 3 Red Edition is het perfecte geschenk voor moeders die ongestoord met hun familie en collega's in contact willen blijven, zelfs wanneer dat niet altijd zo simpel is. Bovendien zijn de perfecte finishing touch van iedere working from home outfit - en zorgen ze voor net dat stukje extra glamour tijdens het telewerken.

De naadloze synchronisatie en snelle connectiviteit werken supersnel en eenvoudig. De actieve ruisonderdrukking filtert alle omgevingsgeluiden weg, waardoor je je collega's perfect kan horen tijdens je conference call in een druk huis.

Koop de Red Edition van FreeBuds 3 hier voor een aanbevolen verkoopprijs van €179.

Huawei Watch GT 2 42mm: voor sportieve, stijlvolle moeders

De Huawei Watch GT 2 is het ultieme cadeau voor iedereen die graag sport in stijl - of op zoek is naar de perfecte aanmoediging om ook in lockdowntijden voldoende te blijven bewegen. Dit elegante horloge komt in verschillende materialen en kleuren zodat alle mama's een versie vinden die perfect bij hen past.

Met zijn lange levensduur van twee weken is de Watch GT 2 de ideale metgezel voor je dagelijkse home work-out, yoga sessie of fietstocht. Het geïntegreerde en gediversifieerde coachingssysteem geeft je advies over het effect van je inspanningen op lange termijn. De hartslagmonitoring zorgt voor het perfecte beheer van je dagelijkse gezondheid. Daarnaast beschikt de Watch GT2 over een SPO2-functie die je zuurstofsaturatie meet.

Koop de Huawei Watch GT 2 42mm hier voor een aanbevolen verkoopprijs van: Sport €199, Classic €219, Elegant €249.

Huawei P40 Lite E: leg je mooiste familiemomenten vast

De Huawei P40 lite E is het ideale toestel voor zij die graag foto's nemen van leuke familiemomenten zonder het hoge prijskaartje van een camera of flagshiptoestel. De P40 Lite E is uitgerust met een tripel camerasysteem met een 48MP hoofdcamera en ontpopt zich zo tot de ideale huisfotograaf.

De unieke showstopper is verkrijgbaar in klassiek Midnight Black en uniek Aurora Blue en heeft een prachtig Punch FullView Display dat de fijnste details met een levendige helderheid weergeeft.

De Huawei P40 lite E is online beschikbaar bij Krefel, Vandenborre, Fnac, MediaMarkt en Exellent voor een aanbevolen verkoopprijs van €199.

Jurgen Thysmans Head of PR, Woordvoerder/Porte-Parole, Huawei