Nieuwe Huawei Y6s maakt AI smartphonefotografie toegankelijk voor iedereen

Huawei lanceert de Huawei Y6s, een smartphone die kwaliteit en stijlvol design combineert met een scherpe prijs. De Huawei Y6s levert meer voor minder en geeft je met een prachtig 6,09" scherm en een 13MP camera alle tools in handen om geweldige foto's te maken en die meteen te delen via sociale media. De Y6s is beschikbaar in België voor een aanbevolen verkoopprijs van €159.

Het apparaat werkt op EMUI 9.1 en Android 9 met volledige ondersteuning van Google Mobile Services.

Jurgen Thysmans, woordvoerder van Huawei België: “Onze nieuwste toevoeging aan de Huawei Y-serie brengt Huawei's beroemde cameratechnologie en gestroomlijnd design samen, maar zonder kostelijk prijskaartje. De Huawei Y6s is verkrijgbaar in twee prachtige kleuren en biedt een onovertroffen waarde voor iedereen die graag foto’s maakt én deelt.”

Krachtige fotografie, onder elke omstandigheid

Aan de achterzijde beschikt de Huawei Y6s over een 13MP camera met LED-flitser, perfect om  glasheldere, social media waardige foto's en video’s vast te leggen. Bovendien zorgt de Y6s dankzij AI Scene Recognition voor automatische aanpassingen om de best mogelijke opname vast te maken.

De Huawei Y6s is uitgerust met een 8MP frontcamera met f/2.0 diafragma, waardoor je gemakkelijk hoge resolutie selfies kan vastleggen.

Naadloze prestaties

De Huawei Y6s levert een slimme en efficiënte gebruikservaring. Het apparaat wordt geleverd met 3GB RAM en 32GB interne opslag, waardoor je veel ruimte hebt voor je afbeeldingen, video's, games en documenten. Uitgerust met een 3.020mAh batterij, biedt de Huawei Y6s daarnaast een ruime batterijlevensduur.

De Huawei Y6s beschikt naast een ruime batterijlevensduur ook over ultrasnelle app-lanceringssnelheden en een krachtig systeemreactievermogen, zodat je alle vormen van content snel gedownload worden.

Meeslepende kijkervaring

De Huawei Y6s is voorzien van een 6,09 inch display en de Huawei Dewdrop Notch, een minimale, onopvallende inkeping die de frontcamera herbergt. Een 3.5mm hoofdtelefoonaansluiting zorgt voor een ongestoorde geluidservaring die een breed scala aan hoofdtelefoons ondersteunt.

Beschikbaar sinds 2 januari voor €159

De nieuwe Huawei Y6s is beschikbaar in België voor een aanbevolen verkoopprijs van €159 in 2 prachtige kleuren: Starry Black en Orchid Blue.

Jurgen Thysmans PR & Digital Marketing Manager, Huawei Belgium
Jurgen Thysmans PR & Digital Marketing Manager, Huawei Belgium